15 års vänskap.

 
 
Jag började dagen med ett seminarium på universitetet, för att sedan åka till Ikea, för att sedan träffa Sofia! Vi skulle nämligen ha en myskväll, då Christer är på andra håll och jag jobbar imorgon så det inte är möjligt för mig att följa med på hans spektakel. Vi har gjort Cheesecake, muffins, chokladmousse och plankstek, allt lite på en och samma gång. Det är firande av mig på söndag efter jobbet då släkten på mamis sida kommer och eftersom jag jobbar 15 timmar imorgon och 7 på söndag, så hinns det inte med senare. Då fick hon även tillfälle att lära sig att göra min ökända cheesecake! Vi passade även på att prova plankorna som jag fick i julklapp av min lillasyster och det blev superduperbra och dessutom gjorde vi ett lchf recept för chokladmousse som var super enkelt och gott. Det är så himla kul att laga mat! Speciellt när man har utrustning och ingredienser för det. 


Kommentarer
Anonym

#livsnjutare

2013-02-02 @ 15:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0