Mumintrollet.

Jag har en grej för mumintroll av alla möjliga slag. Det kan vara tryck eller statyer eller muggar eller påslakan eller... Ja, man fattar grejen. Men för ett tag sen fick jag lite osug för muminsaker. Mumin ligger mig alltid varmt om hjärtat, men det kändes som om det räckte lite nu. Jag har så mycket saker med mumin. Tills jag sökte på mumin på weheartit och blev kär igen. Nu vill jag ha skor, klänningar och dockhus med mumin. Jag saknar mumindricka och jag skulle även vilja ha en fondvägg med muminmotiv. Måla mina naglar med muminmotiv. Ja, listan kan bli hur lång som helst om hur mycket mumin jag vill ha. Så alla som fick höra att det räckte- jag ångra mig. Leta upp allt med mumin på och skicka till mig omedelbums!
 
 


Kommentarer
Emelie

Hahaha, åh, det smittar! Och du ökar både min Paris-besatthet och min uggle-mani.. :3

2013-02-19 @ 07:39:32
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0