Senaste tiden och lite tankar om det lätt flörtade jaget.

Jaha. Long time no see. Just nu sitter jag i min och Christers säng med bara trosor och en tröja och klockan är alldeles för mycket för det egentligen. Men det gör inget. Ibland måste man få ta det lugnt. Vi har nämligen massor som vi gör hela tiden och jag känner att jag får ta pauser då. Jag är aldrig sjuk nästan (peppar, peppar) så mina pauser är de enda pauserna jag får från allt man måste göra. 
 
Massor har hänt. Barcelonaresan, målning av vardagsrummet, massor av arbete, "sommarlov" och annat. Men det känns dumt att skriva om något gammalt när det är nu. Så därför tänker jag inte göra det.
 
Däremot tänker jag berätta att jag mår bra! Trött och seg, men ändå full av energi. Jag har världens finaste pojkvän. Imorgon ska jag spela tennis med Vanessa för första gången i mitt liv efter jobbet och jag har massor att se fram emot. Inte några jättestora saker förvisso, men sådant som gör mitt liv lite gladare. Jag behöver inte så mycket för att vara nöjd helt enkelt. Christer brukar säga att jag är extremt lättflörtad, vilket jag är. Men jag tycker att det är positivt. Jag gillar lätt människor. Jag tycker lätt att saker är roligt. Jag tycker lätt att en åsikt är bra, vilket gör att jag snabbt kan ändra mina egna åsikter. Om det är positivt eller inte får man själv tänka ut, men jag tycker det är bra! Jag är öppen för saker. Jag njuter av småsaker. Och jag får lära mig otroligt mycket. 
 
Jag en arbetsdag i Juni.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0