Mycket kul på gång!

Om det finns något jag älskar, så är det att ha något att se fram emot. Att veta att saker händer och att allt man gör är för att man är på väg någonstans. Det får en att se ett ljus i vardagen och värdera dagarna då inget speciellt inte händer mycket mer. Igår bokade vi en resa till Barcelona 10/6-14/6, vilket jag ser fram emot jättemycket! Det ska bli så kul att se Barcelona igen och ha möjlighet att utforska lite mer.
Idag bokade jag också biljetter till RAW:s 500e föreställning med Magnus Betnér, Özz, Järvhede med mera, vilka är några av Christers favvokomiker och därför tänkte jag att det kunde vara kul att se något sådant. Sedan var det ett otroligt studentpris, så då fanns det ju liksom inga stopp längre.
Jag längtar även till Dalarna, dit vi troligtvis kanske åker vid, till att åka skidor i Romme med min minsta lillasyster och hennes skola, efter att gå på VFU och efter att att träffa mina vänner som bor långt bort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0