Glasögonorm.

 
För någon dag sen fick jag hem mina nya glasögon som jag fick av mamma i födelsedagspresent. Dem är bruna och går över i en beigeaktigfärg. Jag har hittat en glasögonaffär på götgatan där alla glasögon kostar 1000 kr, oavsett styrka i glaset. Perfekt för en snål student som jag! Jag var så himla trött på mina vanliga, svarta glasögon. Kände att jag behöver lite färg. Dessutom får dessa glasögon mig att känna mig sådär härligt nördig och passa in i min roll som blivande lärare fruktansvärt bra. Just nu vill jag knappt ta av mig dem för att jag tycker att dem är så coola!


Kommentarer
Emelie

Fortsätt ha på dig dem, du! Så ohyggligt stiliga så jag vet inte vad (ja, jag ska sluta tjata om hur mycket jag gillar dem nu. Bara svårt för mig, eftersom jag tvingas se aaaalla andra leva ut sina vrålsnygga-stora-bågar-drömmar..).

Tih, vad glad jag blev över din kommentar! Då vet jag att det var ömsesidigt och inte bara jag som inbillar mig hur kul vi har det, vi fyra. Haha.
Ser fram emot att se vad du fixar till - med en cheesecake till dessert känns det svårt att se det som annat än en succékväll..!

2013-02-25 @ 20:25:28
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Emelie

Ps. NO PRESSURE, hoho.

Svar: haha åh, tack! Ja, att jag kommenterade, det händer så sällan på någon blogg så då kan jag inte mer än mena allt jag säger :P! Det är skönt att vi har pargrejer utan att det behöver bli jobbigt par-igt, om du förstår :P Gillar ni fisk??
Johanna

2013-02-25 @ 20:25:39
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0