Shampootvål.

För någon dag sen gjorde jag ett av dem kanske bästa inköpen på länge. Jag köpte mig nämligen en shampootvål från lush. Man kan ju undra varför detta skulle vara så fantastiskt och det ska jag berätta! Det är alltså en tvål. Som är shampoo. Vilket betyder att den är enkel att ta med på flygresor om man bara har handbagage (eftersom det inte är flytande) och supersmidigt överhuvudtaget när man reser! Dessutom blev mitt hår både mjukt och icke fett, inte ens efter de 4 dagar som jag nu inte tvättat håret på. Det mest fantastiska dock är allt som tvålen står för. Snart är det sommar och man kan tvätta håret i havet och i sjöar och jag behöver inte vara äcklig när jag vill paddla och åka och tälta. Det låter som en liten sak, men för mig är den här tvålen ett steg närmare sommaren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0