Julklappar.

 
Nu börjar julen gå mot sitt slut. Nyår stundar. Vi har flera kilo rester hemma från julmaten och jag börjar bli olidligt trött på allt som har med julen att göra. Så, julen, vi ses om ett år igen!
 
Något som varit bra, är att jag fått fruktansvärt fina saker. En muffinsmaskin, halsband, Spadag med min älskade, planksteksplankor, pengar, smörkniv med lillamy på och ekologiska stekpannor. Halsbandet här över har Amanda gjort till mig och jag är himla glad för det! 
 
Nu ska jag strax åka och jobba. Jobb från 14.00- 22.00 ikväll blir det idag. Men sedan är jag "ledig" jättelänge! Måste dock plugga under den tiden, så man inte glömmer bort skolan. 


Kommentarer
Emelie

Haha, turligt nog när man firar julen utanför hemmet så slipper man mycket av resterna man sedan blir trött av. Själv har jag och Martin lagat gulasch och kasslerlådor, och helt ifrånsagt oss julen nu. Det enda som ligger kvar är lussekatterna i frysen, teh.

Vilka fina klappar du fått! Tyckte speciellt halsbandet var fint, just eftersom det är egengjort och med kärlek.

Hoppas ni får en kul nyår!

2012-12-28 @ 12:20:05
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0