Linkin park.

Min pojkvän är ett stort fan av bandet Linkin park. Han har deras logga tatuerad inner armen och varje dag hör jag honom lyssna på en låt minst. Det är fint det där, när man kommer musik så nära så att det nästan känns som om den förstår en. För mig är det Lisa Ekdahl och Håkan Hellström. Fantastiska svenska musiker som alltid lyckas pricka in varje liten känsla, den där lyckan eller sorgen som man bär på. Dem bara vet känns det som ibland. Hur som haver, nu handlade det om linkin park och för att göra hans hyllning komplett, ska jag i julklapp ge honom ett par skor som jag målat på med bandets namn och logga på. 
 
 
... Och här är resultatet. Jag är super nöjd med att jag lyckades göra både loggan och texten i samma stil som bandet har på riktigt och det blev ju ett par riktigt tjusiga skor! Jag tror han kommer bli superglad, men det återstår att se. Om en timma har vi varit tillsammans i två år och som års present ska han få ett fotoalbum. <3


Kommentarer
Emelie

Åh, så snygga! Det märks verkligen att du lägger ned hjärta och själ i presenterna; det är så otroligt mycket mer än bara skor. Plus att de kommer han använda mycket, och alltid ha din omtanke i minnet :)

2012-12-23 @ 13:20:46
URL: http://sockerskrin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0