Allt annat än att plugga

 
Jag har rätt svårt att koncentrera mig när det gäller att plugga. Jag tycker det är fantastiskt kul, men det finns så mycket störningsobjekt och i mig tyvärr alldeles för lite självdisciplin. Det är oftast när jag pluggar som jag får otroligt bra idéer med allt annat och idag så började jag, eftersom det snöat så mycket , att jag måste ju ha en mössa eller så. Så var det med det, så jag började virka på ett pannband. Tog la 3 timmar eller så och den blev riktigt bra tycker jag! Det sköna med att göra saker själv, är att det passar just mig. Att jag kan anpassa det till mig, eftersom man har olika former på huvudet. Jag har ett väldigt avlångt huvud, men som är rätt stort och dessutom en kort panna, så det är svårt att hitta en som passar perfekt. Här hemma har jag två lådor med pysselsaker. En med garn och en med allt möjligt! Det är så kul, för att då får jag chansen till att göra dem fantastiska saker som kommer upp i mitt huvud.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0