Hej!

Jag har tidigare i mitt liv samlat på mig många olika bloggar med olika namn, så det känns olämpligt att presentera mig eller så. Jag kör nog mer rakt på sak och berättar vad jag gör.
 
Nåväl. Min sambo har åkt bort över helgen till England för att titta på fotboll med en vän, så för tillfället är jag gräsänkling. Det låter kanske inte så dumt, men under de två åren som vi varit tillsammans är det faktiskt första gången för mig och jag vantrivs. Det känns så konstigt att vara i vår lägenhet utan honom. Jag har ingen och busa med, bråka med, irritera eller gosa med. Så, för att göra det bästa av situationen, åkte jag igår hem till min pappa med familj och tillbringade natten. Gjorde min lillasyster, som sover i ett eget hus på tomten (långt in i skogen) sälle och pratade långt in på kvällen. 
 
Idag vaknade vi, klädde på oss och åkte in till stan för att köpa klätterskor! Jag har nämligen fått en dille på att klättra. För dem som inte känner mig kan jag säga att jag är en periodare i allt jag gör och är lite rädd att klättring bara är en av dessa "perioder" som jag får, men jag hoppas att det är något som jag fortsätter med! Skorna jag köpte känns super, så nästa vecka blir det massor av klättrande tänkte jag.
 
Senare idag kommer min vän till mig och tillbringar helgen, trots att jag knappt kommer vara hemma. Jag vill verkligen inte vara ensam och jag har ingen lust att öva upp det heller, så jag är glad över att hon kommer. Jag själv kommer jobba hela helgen, så som kompensation så får hon använda vårat badkar.
 
Detta är då jag, som provklättrar med mina nya fina skor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0