världens bästa presentfixare?

Inför jul har jag tänkt otroligt mycket på julklappar till min pojkvän. Jag brukar nämligen vara rätt duktig på att komma på riktigt bra presenter till folk och jag vill inte göra någon skillnad på det 2012. Jag har tre olika grupper av presenter som jag tänkte ge honom. Den första gruppen är gamla spel till gameboy. Han önskade sig nämligen två zeldaspel specifikt och eftersom han så sällan önskar sig något, kände jag att jag verkligen behövde köpa dem till honom. Man kan tänka sig att gamla spel inte ska va så dyra och så tänkte även jag, men tji på mig, för spelen kostade 499kr st! Det är till och med dyrare än när dem såldes som nya, men jag tycker allt att han förtjänar dem där spelen ändå (även fast jag förstår att det innebär flera veckor utan att kunna få kontakt).
Den andra gruppen av presenter är ett par skor som jag ska fixa. Min pojkvän är nämligen ett jättefan av linkinpark och jag tänkte att ett par skor med deras logga på skulle va super! Knuxet var bara att det inte fanns, så jag fick ta saken i egna händer, så nu ska jag måla ett par fejkconverse med loggan på. Har köpt en textilpenna på panduro, så nu är det bara skorna som fattas. 
Tredje gruppen av presenter är egentligen ingen julklapp, utan en årsdags present. Jag och min pojkvän firar nämligen 2 år dagen innan julafton, vilket för mig gör det ännu mer mysigt med julafton. I år tänkte jag mig att han skulle få en fotobok med massor av bilder från våran tid än så länge. Det ända är, att jag inte kommit på riktigt vad jag ska skriva i boken, men det får jag lösa på vägen! 


Kommentarer
Emelie

Verkligen, vilken presentfixare du är! Jag blir imponerad, tänk så glad han kommer bli..! Det är ju typ den finaste känslan när man kan känna; när man gör någon glad. Själv tycker jag Minister är världens svåraste person att ge något till, eftersom han ogillar julen och aldrig ber om något. Tur att han har en flickvän som kan!

2012-12-07 @ 10:14:14
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0