Fredagsmorgon och nöjd.

Det händer så himla mycket roligt just nu att jag knappt kan sitta still! Det är inte alls många dagar kvar till min födelsedag, den 7e mars ska jag och min lillasyster åka till Romme och åka skidor, blev klar med en tenta som jag kämpat med i hela två och en halv dag (hehe) och idag är det fredag och jag är ledig med inga bekymmer! Dessutom går det bara bättre och bättre på klättringsfronten och jag känner mig sådär fruktansvärt älskad. Dessutom jobbar jag i helgen och på måndag börjar en ny kurs, för nu börjar vi med "lärar"kurser, och har praktik i April någongång. Nästa helg ska jag och Amanda med kompis ha lan och jag ser så himla mycket fram emot det! :) Snabb uppdatering om what's up, men det är allt jag vill lägga tid på just nu. Nu vill jag bara ut i snön och njuta av vackra vädret! 


Kommentarer
Emelie

Vilken härlig energi du har!

2013-01-18 @ 12:35:19
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0