Heldagsspa och övernattning.

Som alla borde veta nu, så fyller jag år den 7 februari. Då fyller jag 21 år och får äntligen gå ut i Usa!!!! Det kommer bli den bästa dagen i mitt liv!!
 
...Skämt åtsido så är det en dag som jag verkligen ser fram emot. Jag ska ha två släktkalas, ett för pappas släkt och ett för mammas släkt, men dessutom så ska jag och Christer fira med en spahelg, som dock kommer lite senare. 23 Februari så ska vi på Elements spa på Clarion hotell vid skanstull och basta, bada, få behandling, äta god mat och sådant. Jag fick nämligen det i julklapp av Christer och vad är inte bättre än att slå ihop det till både julklapp och en dag för att fira mig? Något som han inte vet riktigt än, är att jag dessutom bokat natt på samma hotell, vilket gör att vi tar en helg inne i stan! Det låter jättetöntigt att vi ska bo på hotell i Stockholm, 30 minuter från vårat eget hem, men det är alltid skönt att få komma bort från vardagen liten. Dessutom så är det så skönt att sova på hotell och som på alla andra hotell har även detta frukostbuffé. Dessutom är den ekologisk, vilket gör att jag säkerligen kommer att trivas ännu bättre. Så just nu längtar jag som mest efter detta. Och min riktiga födelsedag, såklart. 


Kommentarer
Emelie

Åh, frukostbuffe! <3
Det gör det väl värt allt, typ..!
Ni kommer ha så mys, för det är verkligen lyx att bo på hotell. Det är liksom stämningen och känslan över det.

Hur såg det ut för er, förresten?
Tror ni att ni är sugna på middag helgen innan eller efter vår födelsedag?

2013-01-21 @ 13:04:01
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0