Kli

Hela mitt ansikte kliar just nu. Det verkar nämligen som om jag har fått nässelutslag och är svullen och röd, vilket inte får fram min charmigaste sida. Har otroligt dåliga erfarenheter av allt som liknar eksem, då jag hade hela låren fulla när jag var runt fyra år. Det var då så illa så mina föräldrar fick klippa upp byxor jag hade på mig för att dem fastnat i mina varfyllda eksem. Jag har aldrig haft så ont i mitt liv, vilket gör att nu när jag har något liknande och speciellt i ansiktet, blir jag otroligt hypokondrisk. Allt kliar extra mycket för att jag vet om det och jag inbillar mig att jag ser ut som en spetälsk. För röd är jag. Och jag ser sjuk ut.



Kommentarer
Emelie

Åh, jag kan förstå att det där retar gallfeber på dig! Men om det går, så försök att tänka på att du märker det tusenfalt mer än någon annan runt dig. JAG märkte det inte när vi stötte på varann vid Universitetets T-bana igårmorse.

Så även om du tror att det syns något förargligt, så är det värsta nog din perception av hela situationen. Jag önskar det går över, snarast! Testat fuktgivande hudkrämer och dylikt?

2013-01-24 @ 10:21:28
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0