Nyårsdagen.

Mitt nya år började inte så värst bra, så tänker inte ta upp det. Men idag på eftermiddagen gjorde jag något som jag tycker fruktansvärt mycket om; jag åkte hem till min pappa med familj, vilket innebär styvmamma Lotta och lillasystrarna Ronja och Emma. Jag och Emma satt och tittade på Ivanhoe, som för mig är tradition och drack lite te. Myste även med hundarna, vilket var så himla längesen och jag blev bara mer sugen på att skaffa hund. Aslan, som är min favorithund av familjens hundar har blivit så stor, men har inte förstått det riktigt själv, så han skulle upp i knät på pappa och lägga sig på mig och gosa. Han ser verkligen ut som en björn just nu, så hima fin.
 
Efter Ivanhoe åkte vi till max och åt hamburgare. Jag är inte allt för mycket för skräpmat som hamburgare och så oftast, utan då mer för bakverk och konstig mat vid konstiga tider, men max är verkligen nostalgi för mig. Varje gång vi åker upp till Dalarna äter vi nämligen på max och deras friscobröd är ju ba för najs! Jag skjutsades sedan hem av familjen med en liten omväg runt Vega och kolatorp och nu börjar jag känna att tröttheten börjar ta över. 
 
Mys med Aslan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0