Stammisar.

Jag har tidigare alltid velat vara stammis på något ställe. Sådär så man bara kan komma in och säga "det vanliga tack", den typen av stammis. Det är inte så lätt som man tror att bli det, eftersom du faktiskt inte är den enda som kommer till stället.
Jag blev förvånad själv, men det visade sig i fredags att jag och christer faktiskt blivit stammisar på Vår vietnamesiska, som är vår favoritrestaurang. När vi kom så sade hon direkt "åh nr 29??" Vilket var exakt det vi ville ha och dessutom fick vi vatten utan att sagt till om det! Jag brukar nämligen beställa både en cola och vatten ifall jag dricker läsk, för att annars dricker jag upp colan direkt. Denna händelse fick mig att fnittra otroligt, jag vår då verkligen inte beredd på att dem skulle komma ihåg så mycket om oss, men jag kände mig även nöjd, för nu är vi verkligen stammisar på ett ställe.

Såhär såg jag dessutom ut dagen till ära.



Kommentarer
Emelie

Vad snygg du är i glasögon!
Jag kan förstå känslan med att vara stammis - så kul! Alltid mysigt att känna att man "hör till" någonting ^^

2013-01-27 @ 12:55:35
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0